Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het altijd naar ons terugsturen binnen de zichttermijn.
Genereer zelf een retourlabel waarmee je je retourprodukt(en) naar ons kunt terugsturen. Vergeet niet je pakbon bij te voegen of het ordernummer van de bestelling te vermelden zodat we je snel kunnen helpen.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
SwietArts garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. Meer informatie m.b.t. bescherming van consumenten kun je terugvinden op de website van de rijksoverheid.