Voor het bezorgen van je bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNl
Wie bezorgd mijn bestelling? Voor het verzendproces maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Per e-mail houden we je continu op de hoogte van de status van je bestelling. Zodra je bestelling is ingescant door PostNL ontvang je van hun per e-mail de track & trace code voor het volgen van je bestelling. Tevens geeft PostNL in deze e-mail een indicatie van de verwachtte leverdag en tijdsblok.
Wij, en de bezorgers van PostNL doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.
Wie bezorgd mijn pakket en hoe laat verwacht de bezorger mijn bestelling af te leveren?
-
Met de unieke Track & Track code kun je je bestelling traceren en volgen bij PostNL? klik hier om de huidige leverstatus te bekijken.
De bijdrage in de verzendkosten is € 4,95 (per bestelling en ongeacht het totaalbedrag van de bestelling).
Waarom zijn de verzendkosten niet gratis boven een bepaald bedrag?
Dat kunnen we heel eenvoudig uitleggen: het kost simpelweg geld om pakket van A naar B te brengen. Deze transportkosten moeten op de een of andere manier betaald worden. Veel webwinkels kiezen er daarom voor om de prijzen kunstmatig wat te verhogen. De verzendkosten lijken dan gratis, maar geloof ons, je hebt die kosten alsnog betaald. Wij kiezen daar niet voor. Wij houden van duidelijkheid en dit is superduidelijk. Verzenden kost gewoon geld ongeacht het bedrag wat je gaat besteden. Wij kiezen er dan ook bewust voor om de verzendkosten op € 4,95 te houden en niet hoger (wat de werkelijke kosten over het algemeen wel zijn).
Daarnaast vinden wij het fijn om aan het milieu en duurzaamheid te denken. Daarom ontmoedigen wij het heen en weer sturen van producten door een vaste verzendprijs te rekenen. Wij zouden het daarom prettig vinden wanneer je vooraf goed nadenkt over je aankoop zodat er zo min mogelijk verkeer op de weg heen en weer hoeft te rijden tussen webwinkel en klant. Dit is meteen ook de reden waarom je ook de transportkosten van je retourpakket zelf betaald.
Je betaalt een eerlijke en zeker geen hoge prijs voor het verzenden van je producten en wij weten eigenlijk zeker dat onze klanten net als wij van duurzaamheid houden. Eerlijkheid, duidelijkheid en openheid, daar staan wij voor!
Onderstaand een overzicht ter indicatie van het bestelmoment tot het verwachtte aflevermoment
- Maandag voor 17:00 uur besteld is dinsdag bezorgd
- Maandag na 17:00 uur besteld is woensdag bezorgd
- Dinsdag voor 17:00 uur besteld is woensdag bezorgd
- Dinsdag na 17:00 uur besteld is donderdag bezorgd
- Woensdag voor 17:00 uur besteld is donderdag bezorgd
- Woensdag na 17:00 uur besteld is vrijdag bezorgd
- Donderdag voor 17:00 uur besteld is vrijdag bezorgd
- Donderdag na 17:00 uur besteld is zaterdag bezorgd
- Vrijdag voor 17:00 uur besteld is zaterdag bezorgd
- Vrijdag na 17:00 uur besteld is maandag bezorgd
- Zaterdag voor 12:00 uur besteld is maandag bezorgd
- Zaterdag na 12:00 uur besteld is dinsdag bezorgd
Niet thuis?
Je bestelling wordt door PostNL twee keer aangeboden. Als je bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, dan wordt je bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd.
Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf nu informeerd PostNL je zoveel mogelijk digitaal over je pakket.
In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen.
De bestelling kun je binnen één week afhalen op vertoon van je legitimatie.
Vragen aan PostNL? Het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL is 0900-0990. Je kunt op werkdagen bellen van 8:30 tot 20:00 en in het weekend van 9:00 tot 16:00 uur.
Contact met SwietArts?
Heb je na het lezen toch nog vragen? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!