Je bestelling annuleren? Daar doen we niet moeilijk over!

Dit regel je eenvoudig door contact op te nemen met onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur.

Is je bestelling inmiddels afgeleverd!

Géén probleem. Een bestelling mag je altijd binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Je bestelling retour sturen

  • Je hebt 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je bestelling.
  • De bijdrage in de retourkosten binnen Nederland bedragen € 4,95*.
  • De retourkosten vanuit het buitenland zijn afhankelijk van het land en altijd volledig voor rekening koper.
  • Woon je in de buurt? Je kunt je producten ook altijd gratis retourneren of omruilen in onze winkel binnen de wettelijke bedenktermijn.
  • Geld terug? Binnen 2 dagen na ontvangst van je retour(en) wordt het bedrag teruggeboekt via onze betaalpartners Klarna of Paypal.

* Je betaald dit tarief alléén als je via ons systeem een retourlabel genereert. Voor elke andere wijze betaal je het dan geldende PostNL tarief voor het verzenden van je pakket.

Genereer eenvoudig zelf je retourlabel

Ga naar de SwietArts Track & Trace pagina, vul de Track & Trace code en je postcode van je bestelling in en klik op “Versturen”. Bij de eerste keer klikken dienen er drie groene vinkjes te verschijnen en na de tweede keer klikken op de knop “Versturen” kun je de Track & Trace informatie van je bestelling raadplegen. Zodra de zending is afgeleverd verschijnt de mogelijkheid je zending retour te sturen en via de knop “Retourlabel Downloaden” het retourlabel te downloaden.

Contact met SwietArts

Heb je na het lezen toch nog vragen? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!