Met de Track & Trace code weet je precies wanneer we bij je langskomen

Voor het verzenden van je bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Dat is superhandig, want zo kun jij 24/7 zien wanneer de PostNL bezorger bij je langskomt. Het is tevens ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we aan de hand de Track & Trace code waar het eventueel aan ligt en kunnen we je op een juiste manier informeren.

  • Je pakket traceren met de Track & Trace code? klik hier om je pakket te volgen zodat je de bezorger met je mooiste glimlach kan verwelkomen.

Wat betekent de vermelding van mijn Track & Trace status?

Track & Trace werkt door middel van scans. PostNL scant je pakket op meerdere momenten in het bezorgproces. Vanaf het moment dat wij je pakket aanmelden tot het moment van bezorging door de PostNL chauffeur. Bij iedere nieuwe scan in het proces verandert de status van de Track & Trace.

Dit zijn de meest voorkomende Track & Trace statussen: 

  • Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces
  • Zending is bij PostNL
  • Zending is gesorteerd
  • Bezorger is onderweg
  • We hebben u gemist, we komen nog een keer
  • Zending is bezorgd
  • Zending is bezorgd bij de buren op nr. […]
  • Zending af te halen bij PostNL locatie
  • Vertraagd

Volg je pakket, snel en simpel! Met de app van PostNL

Download hieronder de App van PostNL. Beschikbaar voor IOS en Android.

Contact met SwietArts

Heb je na het lezen toch nog vragen? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!