Klantenservice

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt géén bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met onze klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Status updates van je bestelling

Het is ook mogelijk dat je géén ontvangstbevestiging hebt ontvangen omdat je mogelijk een typefout in het e-mailadres hebt gemaakt. Je bestelling is wel gelukt maar de e-mails kunnen niet in je mailbox afgeleverd worden. Je bestelling wordt wel gewoon door ons verwerkt alléén mis je de status updates.

Kunnen jullie mijn e-mailadres nog aanpassen

Om je e-mailadres aan te laten passen kun je beste even contact opnemen met onze klantenservice. In de meeste gevallen kunnen wij dit direct voor je aanpassen en desgewenst de orderbevestiging opnieuw naar je mailen.

Heb je echter gekozen voor achteraf betalen met Klarna dan kunnen wij je e-mailadres niet aanpassen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat zij dit voor je kunnen aanpassen.

Contact met SwietArts

Heb je na het lezen toch nog vragen? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!