Klantenservice

Zodra we je bestelling ontvangen hebben gaan we direct voor je aan de slag. We verzamelen de producten en pakken deze zorgvuldig voor je in. Per e-mail houden we je continu op de hoogte van de status van je bestelling. En als laatste ontvang je van PostNL per e-mail de track & trace code voor het volgen van je bestelling. Tevens geeft PostNL in deze e-mail een indicatie van de verwachtte leverdag en tijdsblok.

Wij, en de bezorgers van PostNL doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

Onderstaand een overzicht ter indicatie van bestelmoment tot het verwachtte aflevermoment.

  • Maandag voor 17:00 uur besteld is dinsdag bezorgd
  • Maandag na 17:00 uur besteld is woensdag bezorgd
  • Dinsdag voor 17:00 uur besteld is woensdag bezorgd
  • Dinsdag na 17:00 uur besteld is donderdag bezorgd
  • Woensdag voor 17:00 uur besteld is donderdag bezorgd
  • Woensdag na 17:00 uur besteld is vrijdag bezorgd
  • Donderdag voor 17:00 uur besteld is vrijdag bezorgd
  • Donderdag na 17:00 uur besteld is zaterdag bezorgd
  • Vrijdag voor 17:00 uur besteld is zaterdag bezorgd
  • Vrijdag na 17:00 uur besteld is maandag bezorgd
  • Zaterdag voor 15:00 uur besteld is maandag bezorgd
  • Zaterdag na 15:00 uur besteld is dinsdag bezorgd

Niet thuis?

Je bestelling wordt door PostNL twee keer aangeboden. Als je bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, dan wordt je bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. Je ontvangt hiervan bericht in je brievenbus. De bestelling kun je binnen één week afhalen op vertoon van je legitimatie.

Contact met SwietArts

Heb je na het lezen toch nog vragen? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!